- Πλήρης κάλυψη των απαιτήσεων που θέτει το πρότυπο ΕΝ 15224:2016.
- Συμμόρφωση με τις νομοθεσίες και κανονισμούς.
- Συνεχής αξιολόγηση και βελτίωση της ποιοτικής επίδοσης στον κλάδο της υγείας μέσω κατάρτισης και υλοποίησης προγραμμάτων δράσης με βάση συγκεκριμένους σκοπούς και στόχους και σε καθορισμένο χρονικό διάστημα ολοκλήρωσης.
- Συνεχής προσπάθεια για πρόληψη εμφάνισης παραπόνων και Μη Συμμορφώσεων.
- Συνεχής βελτίωση της ποιότητας στον κλάδο της υγείας στο επίπεδο που υπόσχεται στους ασθενείς.
- Η συστηματική παροχή υπηρεσιών υγείας και νοσηλείας σε ασθενείς χρησιμοποιώντας σύγχρονα μέσα και μεθόδους.
- Χρησιμοποίηση της καλύτερης διαθέσιμης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας για την συνεχή ποιοτική βελτίωση των υπηρεσιών και την ελαχιστοποίηση του κόστους.
- Συνεχής επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό.
- Συνεχής επενδύσεις σε εγκαταστάσεις.
- Συνεχής επενδύσεις σε εργαστηριακό εξοπλισμό.
- Ελαχιστοποίηση των σφαλμάτων.
- Συνεχή επιμόρφωση και εκπαίδευση σε θέματα ποιότητας στον κλάδο της υγείας ολόκληρου του προσωπικού.
Η πολιτική της εταιρείας ΙΑΤΡΙΚΟ ΘΡΙΑΣΙΟ Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στο πεδίο «ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ» με έδρα τη Μαγούλα Αττικής επί των οδών Μελέτη Μηλίου και Νικηταρά, για την διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο της υγείας στηρίζεται στις εξής βασικές αρχές: Η εταιρεία θέτει στόχους για την παρακολούθηση της επίδοσης της σε θέματα ποιότητας στον κλάδο της υγείας. Για τη θέσπιση των στόχων, η εταιρεία εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία η οποία βασίζεται στον εντοπισμό των δυνατών και αδύναμων σημείων της καθώς επίσης και στις απειλές και ευκαιρίες που προκύπτουν από εξωγενείς παράγοντες. Στα πλαίσια της ίδιας μεθοδολογίας η εταιρεία εντοπίζει τα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζονται από την δραστηριότητα της και προσδιορίζει τις ανάγκες και προσδοκίες αυτών. Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της εφαρμογής του Συστήματος Ποιότητας στον κλάδο της υγείας, η εταιρεία αναγνωρίζει και αξιολογεί όλους τους κινδύνους που σχετίζονται με τη λειτουργία της, ούτως ώστε να είναι θέση να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά πιθανές καταστάσεις που δύνανται να αποτελέσουν εμπόδιο στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει, έτσι ώστε να λάβει εγκαίρως τα σχετικά μέτρα διαχείρισης. Η εταιρεία δεσμεύεται για τη συμμόρφωσή της με το σύνολο των νομοθετικών, κανονιστικών και λοιπών απαιτήσεων που διέπουν τη λειτουργία της. Η Πολιτική Ποιότητας στον κλάδο της υγείας, τα Προγράμματα Δράσης και οι Σκοποί και Στόχοι της εταιρείας αναθεωρούνται και ανασχεδιάζονται με σκοπό την συνεχή βελτίωση και βέλτιστη Ποιοτική Επίδοση στον κλάδο της υγείας. Η εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας στον κλάδο της υγείας, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των προγραμμάτων Διαχείρισης βασίζονται σε τεκμηριωμένες Διαδικασίες σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΝ 15224:2016 και σκοπό έχει την επίτευξη των Σκοπών και στόχων της εταιρείας. Προς επίτευξη αυτών των στόχων, η διοίκηση εισάγει και καθιερώνει σύστημα διαχείρισης ποιότητας στον κλάδο της υγείας σύμφωνα με τις διατάξεις του διεθνούς προτύπου ΕΝ 15224:2016. Οι διαδικασίες του εν λόγω συστήματος έχουν στόχο την βελτίωση της ποιοτικής επίδοσης της εταιρείας στον κλάδο της υγείας και την πρόληψη μη συμμορφώσεων προς τις εκάστοτε τιθέμενες προδιαγραφές. Η καθιέρωση συστήματος ποιότητας στον κλάδο της υγείας είναι ένας από τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας και εκ μέρους της διεύθυνσης υπάρχει η δέσμευση να διαθέσει τους απαιτούμενους πόρους και μέσα με σκοπό την πλήρη και διαρκή εφαρμογή του εν λόγω συστήματος. Επιδιώκουμε και ενεργούμε έτσι ώστε: ούτως ώστε να επιτυγχάνεται η διαρκής βελτίωση της επίδοσης του Συστήματος στον κλάδο της υγείας. Η Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας στον κλάδο της υγείας εφαρμόζεται, τηρείται και είναι γνωστή σε όλα τα οργανωτικά επίπεδα και στο προσωπικό της εταιρείας μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού και συνεχών ελέγχων λειτουργίας. Η συνεχής βελτίωση της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας της εταιρίας και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας στον κλάδο της υγείας καθώς και η συμμόρφωση με την ισχύουσα Νομοθεσία αποτελούν δέσμευση της Διοίκησης της εταιρείας και βασίζεται στην ενεργό συμμετοχή και συμπαράσταση όλων των εργαζομένων σ΄ αυτήν. Παπαστεργίου Ιωάννης Ημερομηνία: 01/04/2023
Διευθύνων Σύμβουλος